Zintegrowany system
iBok
Internetowe Biuro Obsługi Klienta
Nowoczesna platforma do komunikacji on-line i świadczenia e-usług.
iBOK
System iBOK jest ściśle zintegrowany z systemem eMedia, a dane są w bezpieczny sposób synchronizowane. Dostęp do systemu odbywa się na kilka sposobów, w tym logowanie przy pomocy Profilu Zaufanego lub bankowości elektronicznej. Dzięki wbudowanej integracji z modułami systemu eMedia, jest możliwość m.in.: zautomatyzowania procesu podpisywania umów, wniosków, obiegu korespondencji z kontrahentem, czy też automatycznej publikacji analiz i raportów, np. o jakości wody, planowanych przerwach w świadczonych usługach.
Z uwagi na rosnącą częstotliwość cyberataków, firma LogicSynergy promuje instalację i eksploatację systemu iBOK w profesjonalnym DataCenter COIG S.A.
iBOK- sprawna obsługa klienta przez 24 h na dobę
01
dostęp on-line kontrahentów do swoich rozrachunków, faktur, umów, innych danych
02
szybkie płatności on-line (integracja z kluczowymi operatorami płatności elektronicznych)
03
możliwość zgłoszenia przez kontrahenta dowolnej sprawy (reklamacje, awarie, itp.)
04
możliwość wprowadzania odczytu z wodomierza
05
dostęp do bieżących i archiwalnych analiz dot. zużycia mediów
06
dedykowane aplikacje mobilne Android i iOS- iBOK Mobile dostępny dla każdego kontrahenta
Przygotujemy dla Ciebie ofertę
Szukasz dostosowanego rozwiązania dla Twojego przedsiębiorstwa? Skontaktuj się z nami i umów na rozmowę.
Jak możemy się z Tobą skontaktować?