Nowa sytuacja, w której się znaleźliśmy, wymaga od nas zmiany przyzwyczajeń i metod postępowania: stacjonarne Biura Obsługi Klienta zastępowane są przez usługi elektroniczne, klient otrzymuje fakturę mailem lub poprzez aplikację, a płatności online są standardem.
Dlatego proponujemy nasze eUsługi, które zminimalizują w Państwa Przedsiębiorstwie kontakt międzyludzki, a jednocześnie zapewnią przepływ informacji do klienta, ułatwią komunikację, a także pozwolą ograniczyć wydatki firmy.
Nasze eUsługi działają już w wielu Przedsiębiorstwach WOD-KAN, a naszym najnowszym produktem jest aplikacja mobilna iBOK.
W przypadku jakichkolwiek pytań jesteśmy do dyspozycji: handel@logicsynergy.pl i marketing@logicsynergy.pl
Zobacz nasze poprzednie aktualności:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym dalej „RODO”, informuje się, że: